2012. szeptember 23., vasárnap

Chaise Longue

It was a year ago when I posted photos about some pieces I repainted and reupholstered. Originally they were made to the Vienna festival, but I fell in love with them and kept them to myself:


Finally I decided to put them into a small room. The first step was to make a chaise longue, what I completed yesterday:


Certainly I used the same fabric for upholstering, but this time painted the base to an awesome dark chocolate colour.
If the outcome will be the one I want, it will be magnificent: I planned dark chocolate hardwood floor, dark chocolate wall paneling (10 cm high), then the same wallpaper pattern I used for the upholstering. The railing will be dark chocolate (but maybe I will change it, it depends), the ceiling will be covered with golden leaves. Yes, golden. I think it would complement perfectly the blue and the dark chocolate. The curtains and door will be dark chocolate too. I intend to put a dark brown cupboard and a small table into the room too. The "carpet" is not a carpet, but it resembles a luxurious Persian rug, so I decided to use it.

I hope you like it,
see you soon,
Orsi

********************
Egy év telt el azóta, hogy írtam néhány bútorról, amit újrafestettem és kárpitoztam. Eredetileg a bécsi fesztiválra készültek, de annyira beleszerettem, hogy megtartottam magamnak.

Végül úgy döntöttem, egy szobát kapnak. Első lépésként készítenem kellett egy chaise longue-ot, amit tegnap fejeztem be. Természetesen ugyanazt az anyagot használtam most is a kárpitozáshoz, de ezúttal a chaise (írhatnám jó magyarosan sezlonnak...) alapját gyönyörű sötét csokoládébarnára festettem.
Ha a végeredmény olyan lesz, mint szeretném, akkor grandiózus lesz: a padlót sötét csokoládészín keményfa padló borítja majd, a falakon 10 cm magasságig sötét csokoládészínű faborítás, felette ugyanaz a mintájú tapéta, amit a kárpitozáshoz használtam. A koszorúléc csokoládébarna lesz vagy arany, még nem tudtam eldönteni. A mennyezetet aranyfólia borítja majd. Igen, arany. Tökéletesen fogja ellenpontozni és kiegészíteni a kéket és a sötét csokoládészín. A függönyök és az ajtó szintén sötét csokoládészín lesz. Úgy tervezem, hogy egy süötétbarna sarokszekrény és egy kicsi asztalka is a szobába kerül. A "szőnyeg" eredetileg nem szőnyeg, de úgy hasonlít egy luxus, kézi perzsára, hogy már egy éve eldöntöttem, ezt fogom használni.


Frissítésekkel hamarosan jövök,
szép hetet,
Orsi

4 megjegyzés:

  1. Wow your chaise longue is fabulous, the pale blue patterned fabric suits it perfectly. I love how you describe the room and all the colours you will use and wait with anticipation to see it evolve.

    VálaszTörlés
  2. Jááájj Orsi, ez gyönyörű! Egyáltalán nem csodálkozom rajta, hogy megtartottad magadnak. A terveid is igencsak tetszetősek, alig várom, hogy láthassam a végeredmény!

    VálaszTörlés
  3. Your chaise is beautiful! I can see why you kept the furniture for yourself. :)

    VálaszTörlés
  4. Beautiful chaise and yes, I would have kept it too!

    VálaszTörlés