2012. június 3., vasárnap

Tulips / Tulipánok

Today was the first day in the last 3 weeks when I made something miniature. It is a birthday cake decorated with tulips. I made it to a friend’s friend, the instruction was the following: „ she likes green, black and purple/lilac colours”. I really didn’t want to make a black birthday cake to a woman, so I unleashed my imagination and came out with a pale green cake decorated with purple and lilac colour tulips, where the purple ribbon draws the number 40. I hope she will like it.





See you soon,

Orsi

******************

Ma volt az első nap az elmúlt három hét során, hogy valami miniatűrt készítettem, egy tulipánokkal díszített születésnapi tortát. Egy barátom barátjának készült, a következő instrukciót kaptam: „szereti  a zöldet, a feketét és a lilát”. Semmiképpen nem akartam egy hölgynek fekete születésnapi tortát csinálni, így szabadjára engedtem a fantáziámat, és egy világoszöld tortát készítettem bordóslila és orgonalila tulipánokkal díszítve, ahol a bordóslila szalag rajzolja ki a 40-es számot. Remélem szeretni fogja J



Szép napot,

Orsi


2 megjegyzés: