2012. december 9., vasárnap

Christmas Decoration / Karácsonyi dekoráció


I promised you further Christmas decoration tips in my last post, so here we are.

This year I went for the re-usable items. This tiny green-white-blue „thing” was made of a painted clay pot and some styropor pieces. I painted the pot lime green and filled it with a piece of styropor, covered with a piece of baroque patterned napkin. The ball is a Victorian Christmas decoration, I made years ago (I used a styropor ball, white paint, laces, ribbons, beads and needle for it). I borrowed a white porcelain plate from the kitchen and a necklace.




The door wreath was really easy to make. The base is a styropor wreath covered with 2 metres of green on cream toile voile ribbon secured with patchwork needles, decorated with 4 fancy reindeers, tiny plush snowballs and some beads and jewellery accessories. It took about 30 minutes to prepare after the holiday season I can pick it into pieces again if I wish. The total cost was about 5-6 euros.



 

See you soon,

Orsi

 

*********************

Az előző bejegyzésben több adventi ötletet ígértem, s így Advent első vasárnapján ezek következnek.

Idén újra felhasználható díszekre törekedtem. Az apró zöld-fehér-kék „dolog” egy lime zöldre festett agyagcserép és néhány hungarocelldarab együttese. A cserepet lime zöldre festettem, megtöltöttem egy barokkmintás szalvétadarabba csomagolt hungarocell darabbal. A gömb egy viktoriánus karácsonyfadísz, amit évekkel ezelőtt készítettem (hungarocell gömböt, fehér festéket, csipkéket, szalagokat, gyöngyöket és gombostűt használtam hozzá).

A porcelán tányért a konyhából kértem kölcsön, és a gyöngydíszítés egy átmenetileg használaton kívüli nyaklánc.

Az ajtódísz elkészítetése még egyszerűbb volt. Az alapja hungarocell, bevonva 2 méter zöld a krémszínűn voile Toile de Jouy textillel, amit gombostűvel rögzítettem, négy cuki rénszarvassal, apró plüss hógolyókkal, gyöngyökkel és ékszeralkatrészekkel díszítettem. Az egész nem vett igénybe 30 percnél több időt, és a téli szezon után leszedhetem és darabokra szedhetem. A bekerülési költsége kb. 1000-1300 Ft volt.

 

Szép vasárnapot,

Orsi

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése