2014. augusztus 27., szerda

Pink Decadence / Rózsaszín dekadencia

 
When I soldered the black chairs I wrote about in my previous post, an absolutely hilarious idea came into my mind:
I decided to keep the sample chair myself.  A chair, I used to calculate the correct proportions and curviness. Why shall I not paint it pink instead of black? So the idea of the Pink Decadence was born.
I decided  to use the pink „Libertine” cakes I made years ago, my favourite pink-green macaron tower, and several St. Honoré cakes, tiny Venus’ breasts cakes and luscious festive cakes. As I mentioned, I used the same chair, and the same table sample. BUT painted the chair with a layer of black paint at first, then pink, but sanded back some of the pink to get a shabby effect. And commited the same crime on the table: I paint the leg with pink enamel paint and the tabletop with pink-grey wide stripes.
I know it is a bit unusual, especially from me, but it was a good fun to make.
 
 
 




 


Have a nice week,
Orsi
 
 
*************
Amikor az előző posztomban szereplő fekete székeket hegesztettem, egy vicces ötlet jutott eszembe:
megtartom a mintaszéket (nem, nem hintaszéket, mintaszéket ;) ) magamnak. A széket, amit arra használtam, hogy kiszámítsam a helyes arányokat, a lábak, támla, karfa görbületét. Nos, miért ne festhetném rózsaszínre fekete helyett? Ezzel megszületett a Rózsaszín Dekadencia ötlete.
Úgy döntöttem, az évekkel ezelőtt készített rózsaszín „Libertinus” tortákat használom a jelenethez, a zöld-rózsaszín macaron tornyot, epres és málnás St. Honoré tortácskákat, apró Vénusz mellbimbója sütiket, és ínycsiklandó ünnepi tortákat. Mint mondtam, ugyanazt a széket, és asztalt használtam, mint az előző posztban. DE a széket először lefestettem egy réteg fekete festékkel, majd rózsaszínnel, és az utóbbit visszacsiszoltam a kopottas hatás kedvéért. Ugyanezt a bűnt követtem el az asztalon is: a lábat rózsaszín zománcfestékkel festettem le, míg az asztallap széles rózsaszín-szürke csíkozást kapott.
Tudom, hogy kicsit szokatlan, különösen tőlem, de roppant jó móka volt elkészíteni.
 
Szép hetet kívánok,
Orsi
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése