2012. január 16., hétfő

The first Valentine Day cookies / Az első Valentin napi sütik

I started to make Valentine Day cookies last week. I made several pink, VERY PINK cookies: pink linzers, pink heart shaped macarons, pink heart shaped ispahans with raspberries or strawberries, marzipan hearts with pink glitter decor. To be honest I made not only the cookies, but the cutters too, as I didn't find the perfect cutter, which was good in size and in shape too.








The pink heart shaped mini St. Honorés will come later this week, followed by different pink heart shaped cakes.

See you soon,
Orsi


**********

A múlt héten hozzáfogtam a Valentin napi sütik készítéséhez. Számtalan rózsaszín, NAGYON RÓZSASZÍN sütit csináltam: rózsaszín linzereket, rózsaszín, szív alakú macaron-okat, rózsaszín, szív alakú ispahan-okat málnával és eperrel vagy éppen marcipán szíveket rózsaszín csillám díszítéssel. Őszintén szólva nemcsak a sütiket, de a kiszúróformákat is én csináltam, mivel nem találtam olyat ami formában és méretben is tökéletes lett volna.
A rózsaszín, szív alakú mini St. Honoré-k a héten következnek, őket követik majd a különböző rózsaszín, szív alakú torták.

Hamarosan jövök,
Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése